آخرین اخبار
کد مطلب: 73092
تبليغات تاسيسات نفتي ابوظبي در برابر هکرها
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1365

کشورهاي عربي حوزه خليج فارس تلاش خود را براي دفاع از زيرساخت هاي انرژي خود، براي در امان بودن  از حملات هکرها ، در بخش نفت و هسته اي سرمايه گذاري هاي چند ميليارد دلاري مي کند .

يک تيم 20 نفره از شرکت ملي نفت ابوظبي و شرکتهاي تابع آن ، بررسي ها خود را براي تقويت امنيت سايبر سرور ها وسايت ها نفت خود، از زماني که ظرفيت 2.8 ميليون بشکه  در روز را به 3.5 ميليون بشکه در روز تا سال 2018 برسانند به اين مسله مي پردازند.

در اين بين، عربستان سعودي هزينه  ايي  بالغ بر  7،8 ميليارد دلار  را به يک شرکت امنيتي  آمريکايي  پرداخته که اين شرکت مدعي است که تاسيسات نفتي عربستان را از هر گونه حملات سايبري  بيمه مي کند آقاي مگور  مي افزايد: . ما امروزه در برابر جرايم سازمان يافته اي هستيم ، برخي از جرايم که توسط برخي از کشورها هدايت مي شوند.

جاي شک نيست که بررسي ها و تصميمات اخير کشور هاي عربي، نگراني و ترسشان از قدرت ارتش سايبري ايران است،با وجود تحريم هاي اخير نفتي بر عليه ايران و همکاري کشورهاي عربي با غرب و آمريکا در خصوص بالا بردن ظرفيت بشکه هاي نفت در روز،از اين رو واهمه دارند که مورد خشم غضب ايران واقع بشوند و ارتش سايبري ايران به تاسيسات نفتي آنها حمله بکند ودر صورت بروز حمله اي اينچنين و  تنها با وارد کردن اختلال در صادرات نفت به اروپا اقتصاد جهان متزلزل خواهد شد.از اين رو کشور هاي عربي را وا داشته تا دست به پيشگيري بزنند.

اما براي ما تنها يک اشاره کافيست......

 

خبرگزاري سلام لردگان به نقل از سايت حکمي نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس